Účetnictví úplně jednoduše
- Zpracování účetnictví dle získaných podkladů
- Vedení kompletní daňové agendy
- Výkazy a reporting dle potřeb a požadavků klientů
- Roční účetní uzávěrky
- Daňové přiznání
- Zastupování při jednání se státními institucemi a v případě daňové kontroly
- Podpora v období auditu a příprava podkladů pro auditory
Vlastní účetnictví, zpracování dokladů a splnění základních legislativních termínů považujeme za samozřejmost a rutinní záležitost, proto se tyto činnosti snažíme maximálně automatizovat a zjednodušit. Reporty, možnost se podívat online na aktuální stav svého byznysu a naše odborné poradenství, jsou důležitou podporou Vašeho podnikání.
Snažíme se eliminovat práci s papírovými podklady a ruční přepisování dat do účetního systému, které je časově náročné a je zdrojem chyb. Současné technologie umí "vytěžit" údaje z PDF dokumentů a jako datovou větu je dále zpracovat. Náš modul Automated Accounting pak zaúčtuje automatizovaně většinu dokladů s využitím dat z historie. Automatizace spolu přináší nejen úsporu času, ale také nákladů na zpracování.
Naše služby jsou komplexní, proto se podívejte, jak vypadá naše zpracování mezd a poradenství.